Mine planer for lille julaften

God morgen og hei, i dag er det 23. desember – lille julaften. Det er dagen før dagen. I dag skal vi gjøre ferdig de siste forberedelsene til julaften. Jeg har allerede stått opp, spist frokost og har gjort meg klar for dagen. Senere i dag skal vi gå og handle de aller siste julegavene på senteret. På senteret har jeg tenkt til å se etter fotorammer og printe ut noen bilder som skal bli en flott julegave å gi til noen jeg er veldig glad i.

Jeg må også få laget en stjerne til juletreet fordi det mangler en toppstjerne på vårt flotte juletre som vi tar frem år etter år. Kunstig juletre bruker vi hvert år – det er helt topp! Uten en stjerne blir ikke juletreet like fint for det føltes ut som om det mangler noe. Vi får se hva jeg får til i kveld.

#jul #lillejulaften #julestemning #julestjerne #julehelg

6 kommentarer

Siste innlegg