Ho-ho-ho – det er julaften!

Tidlig på dagen har jeg fått pakket inn de aller siste julegavene. I dag holder faktisk butikkene stengt da julaften i år faller på en søndag, så det var bra at jeg fikk gjort siste runde med julegavehandel i går.

Nå er det ikke lenge igjen til julemiddagen er klar. Vi holder på å lage ribbe, pinnekjøtt, mandelpoteter, medisterkaker og laks (+ noe mer kanskje) som vi skal servere til min lille familie. På denne tiden er det ganske hektisk på kjøkkenet, men det skal vi nok få til sammen. Flaks for at vi har en flink kokk i huset som har en oversiktlig plan over hva og hvordan vi skal lage maten 🙂

Forresten, slik ser juletreet vårt ut. Fargerike lys er tent på og alle julegavene ligger under treet og venter på å bli åpnet. Over den grå pakken fra Clas Ohlson har jeg pyntet med juletrær som jeg har laget selv. Papirbretting du vet, det elsker jeg å holde på med.

#jul #julestemning #julaften #juletre #julegaver #julehelg #interiør

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg