The last Christmas pictures

Vi er midt i romjulen og i dag er det 3. juledag. Eller finnes det en tredje juledag? I så fall er jeg usikker hvis alt går som vanlig. Jeg stod opp grytidlig i morges og tenkte bare at jeg må huske å dra på jobb. Jeg jobber jo en del i romjulen frem til 29. desember, så det å stå opp tidlig, må jeg bare venne meg til (selv om dagene fortsatt føles ut som ferie).

Etter en lang juleferie åpner endelig butikkene dørene igjen, og i dag har mange butikker det svært travelt med å ta imot kunder som skal bytte det de har fått i julegave til en annen ting eller har et ønske om å returnere noe fordi det ikke passer. Den store byttedagen. Romjulssalget har også startet. Jeg har fortsatt noen bilder av julebyen Kristiansand som jeg har knipset som jeg ikke har fått publisert de siste dagene.

Julemarked boder og juletrær på fontenen.

En del av skøytebanen “KOMPIS”. Det lyser opp på skøytebanen når mørket senker seg.

Julegrana i Kristiansand og 3D lysshowet.

#kristiansand #julebyen #juledag #foto #jul #julestemning

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg