Bare to dager igjen til 2018

Da har snøen dukket opp i dag ettermiddag! Det er lenge siden snøen har lagt seg skikkelig, men ifølge værmeldingen skal det både regne og snø i 18-tiden. Får snøen ligge en god stund før den forsvinner igjen mon tro?

Hjelpes, i morgen er det nyttårsaften – siste dag i 2017. Året 2017 har gått utrolig fort og plutselig kan vi ønske 2018 velkommen om to dager. Rart å tenke på at det bare er to dager igjen av året. Vel, fridagene som er igjen må nytes fullt ut før hverdagen starter igjen. 

Utrolig fint å se hvitt snø overalt! Jeg var ute og handlet på nærbutikken, og der var det så mange folk som handlet masse til nyttårsaften og nyttår. På veien hjem snødde det, og da la jeg merke til disse fine snøkrystallene eller snøflak som det kalles, falle ned på jakkearmen min. Har du sett noe så vakkert?

Denne glitrende julekulen har jeg ikke fått vist frem på bloggen i jul. Jeg har ikke turt å henge den opp på grunn av alt glitteret som bare faller av, hehe!

#kristiansand #snø #snøflak #snøkrystall #2017 #2018

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg