Mine nyeste smykker

Reklame | Korspaahjertet

Nå vil jeg vise frem mine nyeste smykker fra Korspaahjertet. Det ene armbåndet Tibet Charm (sølvfarget) vant jeg i julekalenderen luke 24 i fjor, 2017. Man kunne vinne et smykke hver dag i desember frem til jul, så måtte man bare gå inn på nettbutikken og skrive det smykket man ønsket seg i kommentarfeltet på Facebook. I tillegg fikk jeg lov til å plukke ut to andre smykker fra nettbutikken deres for å skrive litt om dem. Da Korspaahjertet har så mange fine smykker, er det utrolig vanskelig å bare velge ut to, men valget falt på et uglesmykke og et gullarmbånd 18KGP.

Gullarmbånd HER    |    Uglesmykke HER

Uglesmykket foran og bak. På baksiden av smykket er det rosedekor. Det er et langt kjede på 75 cm og selve ugla måler 5,1 x 4,7 cm. Jeg falt veldig for den da jeg så de søte blå safirfargede øynene og de glitrende steinene rundt. Uglas kropp er av materiale glass og fungerer som et speil, så da kan jeg se meg selv klart og tydelig.

Dette gullarmbåndet er av material 18K gult gullplett. Det betyr at det er gullbelagt med et tynt lag av 18 karat gull og ser ut som ekte gull. Meget pent armbånd som passer til for eksempel fest.

Smykket som vant til venstre er et armbånd som heter Tibet Charm. Fargen er Tibetsølv og jeg synes den er utrolig fin med et hjerte og mange charms rundt! HER finner du armbåndet.

Alle smykkene som Korspaahjertet selger, er nikkelfrie. Ta en kikk innom Korspaahjertet, de har et stort utvalg av smykker. Har dere noen favoritter?

#smykker #hjerte #hjertesmykker #smykketre #ugle #mote

5 kommentarer

Siste innlegg