Symptomene når man er syk

Det er mange som er syke nå for tiden, og flere vil etter hvert bli forkjølet også. Hosting, nysing, rennende nese, sår hals, hodepine, svimmelhet, trøtthet og slapphet you know. Man kan unngå å bli syk ved å ta visse forhåndsregler som å vaske hendene oftere, ha god avstand til andre når man snakker og kle seg godt før man går ut. Jeg som er så forsiktig, har også klart å bli syk. Når man har noen rundt seg som også er syke, da er det ikke lett å unngå å bli syk.

Da jeg våknet i går på morgenen, hadde jeg vondt i halsen. Senere på dagen da jeg kom hjem lå jeg og sov på sofaen fordi jeg var så trøtt. Etter å ha sovet noen timer følte jeg meg litt bedre, men i dag var jeg mye verre. Egentlig burde jeg holde meg 100% hjemme, men jeg synes det blir dumt å være borte. Det ene øyeblikket koker jeg over eller så fryser jeg som en ispinne. Med disse temperatursvingningene er det nesten umulig å finne ut hva som feiler meg … Og den kraftige hostingen gjør meg nesten gal.

Akkurat nå har jeg så lyst til å lage meg en kopp (eller flere kopper) med varm te eller suppe. Jeg må bli frisk igjen! Get well soon til alle som også er syke.

#syk #symptomer

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg