Snart frisk igjen

Jeg har holdt meg hjemme siden torsdag i forrige uke da jeg har blitt syk. I mange dager har jeg følt meg ganske sliten, trøtt og svak. Med feber, temperatursvingninger, hodepine, tørr hoste, urolig mage, manglende appetitt og svekket luktesans var det ikke lett å holde seg oppe, så det beste jeg gjorde var å holde senga, sove mye og passe på å få i nok vann.

Jeg prøvde Fribol Sukkerfrie Hoste/Hals Sitron. Dropsene er forfriskende og fiberrik. Hjelper mot sår hals, hoste og forkjølelse. Den er bra, så en liten anbefaling til dere som bare hoster og hoster!

I tillegg til dropsene begynte jeg med Cosylan på lørdag. Det er en hostesaft der jeg tar 5 ml tre ganger daglig. Har tenkt til å slutte ganske snart da jeg har klart å bli kvitt den fæle hostingen og jeg er glad for at jeg snart er frisk igjen. 

#frisk #syk #medisiner #helse

5 kommentarer

Siste innlegg