Dette skal jeg klare

Bildene i dette innlegget er ikke fra i dag, men de kan illustrere hvordan været er der ute.

For en dag det har vært! Dagen startet med at jeg var tidlig morgenvakt, etter det dro jeg opp til skolen og var der resten av dagen. Etter opplæringen i hele forrige uke sa jeg meg klar til å starte denne uken med de som jeg hadde ansvar for å følge. Nå er jeg så godt kjent med alle rundt meg, har fått en plan der det står hvor og når jeg skal være der, men av og til føler jeg meg så stressa over ting som må gjøres at jeg rett og slett skrev en liten rosa post-it huskelapp til meg selv. Vil bare ikke glemme noe. Det viktigste er å huske alle de klokkeslettene. – Dette fikser du, sa de til meg før de dro avgårde. De har tro på jeg kommer til å klare det frem til torsdagen og jeg håper virkelig det går bra.

Masse snø, ikke lett å komme seg avgårde når veiene ikke er ordentlig brøytet. Det er som en kamp å brøyte seg frem i snømengdene …

#skole #vinter #foto #opplæring #personlig

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg