Tirsdag 20. februar 2018

Akkurat nå sitter jeg halvveis oppreist i senga, er på PC-en og blogger. Her på rommet mitt er det så stille og rolig at jeg får litt alenetid med meg selv der absolutt ingen forstyrrer meg. Nå er jeg på bedringens vei som mange ville ha sagt, så om noen dager er jeg klar til å bevege meg igjen. Denne influensaen har gitt meg en del store utfordringer når det kommer til å drikke nok vann og få i nok hvile. Jeg er egentlig helt utslitt etter denne (lange) sykeperioden, men sånn har det bare vært den siste uka.

La meg nevne to kvelder der jeg hadde ekstra utfordringer med å få sove:

Søndag kveld fikk jeg ikke til å sove da hosten ikke ville gi seg, så det endte opp med å sitte og sove på senga hele natta med putene stappet oppover hverandre. Mandag kveld justerte jeg høydene på putene og hvordan de lå til lavere slik at jeg lå mye mer behagelig.

Heldigvis har feberen gitt seg nå (forferdelig å ha feber så lenge), så da er vel alt bra om noen dager? Hostinga gjenstår, må den snart bli borte den også!

#personlig #feber #syk #hvile #influensa

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg