Rydding og TV-program titting

I dag har jeg bare vært hjemme og har brukt mesteparten av dagen min på å rydde rommet mitt. Jeg rydder ikke så ofte, men med engang jeg ser rot, da MÅ jeg rydde for å ha det ryddig og oversiktlig. Det er grunnen til at jeg er så strukturert som mange sier om meg. Når jeg har orden på ting vet jeg hvor alt ligger og da trenger jeg ikke å bruke så mye tid på å finne en enkelt ting. Akkurat nå ligger ting og flyter rundt forbi, jeg har funnet frem store pappesker som jeg kan pakke ned ting i og som kan flyttes rundt på. Planen for i morgen er å fortsette med ryddingen. Jeg satte stopp etter lunsj og har siden da ikke flyttet på noe annet etter det.

Formen min er fortsatt ikke bra, men jeg hoster fremdeles etter to uker. Det er jo helt forferdelig at det varer så lenge! Hvordan kan jeg bli kvitt den forferdelige hosten? Jeg har hver kveld før jeg skal legge meg, tatt 5 ml Cosylan (hostesaft). Det hjelper ikke noe særlig, men jeg sover litt bedre om nettene.

Bilde: Kampanje.com

I kveld så jeg på “Alle mot 1”, et TV-program som sendes LIVE på NRK1 hver lørdag kveld. Det handler om at alle i hele Norge skal konkurrere mot en deltaker. For å kunne vinne må man gjette og/eller komme nærmest på spørsmålene presentert i alt sju oppgaver, og man svarer inne på appen. Man kan vinne opptil 100.000 kroner hvis man er heldig!

#rydding #tvprogram #tv #hverdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg