Vinteruvær

Været denne uka har ikke helt vært på vår side. Med lave minusgrader og et kraftig vinteruvær, er det ikke lett å komme seg avgårde ute i snøstormen. Hver dag går jeg til og fra, og jeg har passet på å kle meg godt med flere lag ull fra topp til tå. Det er så utrolig kaldt ute og det blåser vanvittig mye! Er så redd for å fryse ihjel og dessuten føler jeg meg fortsatt syk på grunn av all den tørrhostingen som nesten aldri tar slutt. Fremdeles vil det si at jeg er halvsyk, og det er så irriterende å være “syk” så lenge. Jeg vil nemlig bli frisk igjen!

#vinter #foto #snøstorm #snø

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg