Pynt opp bildeveggen + rabattkode

Reklame | Desenio

Hvis du er like interiørinteressert som meg, så har du sikkert hørt om nettbutikken Desenio, som er kjent for å selge kvalitets posters og rammer. Det har kommet inn masse nytt siden sist jeg tok en ordentlig titt inne på Desenio sin nettside, så der satt jeg i noen timer og scrollet gjennom alle kategoriene for å se det store utvalget av posters: Fotokunst, kunstmotiv, fashion, naturmotiv, dyremotiv, tekstplakater, kart & byer, vintage og grafisk. Jeg blir så inspirert av at det finnes så mange kule plakater å velge mellom til interiøret og som passer til alle og enhver smak.

Jeg har forresten en eksklusiv rabattkode til alle mine lesere som gir -25% rabatt. Koden varer allerede fra NÅ til torsdag, så ikke gå glipp av den hvis du vil fornye ditt hjem med stilfulle posters!

Koden ZHUO25 gir 25% rabatt på Desenio mellom 13.-15. mars.
(*Koden gjelder ikke håndplukkede / collaboration posters eller rammer)

Med posters og plakater i et hjem kan man style og pynte opp veggen slik man ønsker det, sammen med noe fint som gjør interiøret enda mer spennende. Det er ikke alltid vi har lyst til å bruke store summer på bilder eller malerier, så posters er et praktisk valg for alle som ønsker en forandring en gang iblant. Et smart valg er å gå for posters og/eller plakater, siden vi ofte vil bytte ut bildene på veggene med noe nytt vi liker.

Denne gangen bestilte jeg hjem to stk store 30×40 cm posters med naturmotiv og tre stk små 21×30 cm posters med kaktuser på. Selvfølgelig måtte jeg ha tilhørende rammer til plakatene, så det var like greit å bestille rammene i samme slengen hos Desenio som har mange forskjellige typer rammer å velge mellom. Det ble fem svarte bilderammer av tre med pleksiglass i størrelsene 21×30 cm og 30×40 cm.

Cactus collection no1 plakat   |   Happy Cactus plakat   |   Cactus collection no2 plakat
(21×30 cm)

På veggen henger de nye plakatene med bilderammene. Her på rommet mitt ser det så fint ut nå! Jeg er så utrolig fornøyd med de to matchende kaktusene + en stor kaktus med forskjellige farger, dere vet nok hvorfor jeg har gått for kaktuser! Jeg er mer enn gjennomsnittlig glad i kaktuser og sukkulenter, så det var ingen tvil å gå for kaktustema. De to andre bildene er naturbilder, det ene er en refleksjon og den andre er i en strand.

Lake reflection plakat   |   Beach stairs plakat
(30×40 cm)

Her ser dere alle plakatene samlet. Hva synes dere om plakatene jeg valgte ut?

#desenio #samarbeid #posters #rammer #plakater #rabattkode #interiør #bilde #bildevegg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg