Mine planer for påskeferien

Denne uken er siste uke før påskeferie. I neste uke kan vi endelig ta oss en velfortjent påskeferie. Nå var det ikke lenge siden sist vi hadde vinterferie, men tiden mot påske går så fort synes jeg da påsken i år befinner seg i mars på slutten av måneden. Ikke rart vi merker den er ekstra tidlig ute når butikkene er pyntet med påskerelaterte ting – det er så fint å se! Jeg har en følelse at mange gleder seg til å reise bort, dra på fjelltur langt vekk, spise god mat og ha mer tid til å være med familie og venner. Å ha påskeferie er noe jeg virkelig trenger akkurat nå, da jeg føler at jeg trenger litt avbrekk og bare nyte de sammenhengende hellig- og fridagene. Jeg har ikke lagt planer for påskeferien i år, så jeg blir nok hjemme. Har du hørt ordtaket “Borte bra, men hjemme best?”. Det er like koselig å være hjemme som å reise bort, så i løpet av uken skal det handles inn litt påskegodt og påskepynt for å få opp påskestemningen her hjemme. Kanskje jeg får tid til å lage noe eller dekorere hjemmet med påskepynt? Vi får se hva slags spennende idéer som dukker opp.

#påske #påskeferie #pynt #plan

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg