Fullstappet påskeegg til påske

Endelig har påskeegget som jeg vant hos bloggeren Søtmonsen, ankommet i posten. Konkurransen var en påskegiveaway, der en heldig leser kunne vinne et påskeegg fylt med godteri. Jeg ble trukket ut tilfeldig og vant denne giveawayen.

Pakken som jeg fikk tilsendt inneholdt Pocky Chocolate Stick Snacks, Freia Melkerull og inni påskeegget kunne jeg finne Kvikk Lunsj, Smarties mini, tyggis, små sjokolade påskeegg og påskekaniner. Det var et fullstappet påskeegg og nok godis til hele påsken, for å si det sånn!

Påskekos! Jeg har ikke planer om å spise alt dette alene, så jeg skal dele litt med familien 🙂 De vil nok sette stor pris på det.

Jeg tømte ut alt i påskeegget og sorterte innholdet på nytt for å få en bedre oversikt over hva egget inneholdt av alle forskjellige typer godteri. Tusen takk for påskeegget, Søtmonsen 🙂

#påske #påskeegg #påskekos #påskegodt #egg #konkurranse

4 kommentarer

Siste innlegg