En ekstra lang fredag

Hei, Langfredag! Noen som synes hvor lang denne fredagen er? I dag bestemte jeg meg for å ta en skikkelig ryddedag i mine nedpakkede esker. Jeg gikk i gang med å rydde etter frokost og har stort sett sortert og kastet ting som jeg ikke lenger trenger. Alle eskene lå i kjelleren og jeg bar eske etter eske opp på rommet mitt slik at jeg kunne ha tankene for meg selv og rydde i ro. Eskene inneholdt ulike ting som skolesaker, skoleoppgaver, arbeidsbøker, permer osv … Da jeg var ferdig ble de satt ned igjen i kjelleren. Klokka ble plutselig mye etter å ha holdt på en stund, så jeg gjorde meg ferdig etter lunsj.

Angående påskeliljene på bildene, så har noen av blomstene begynt å visne. Har to potter med påskeliljer stående på stuebordet ved vinduet der begge har noen blomster som er slappe og henger ned, så det er litt trist å se nå som påsken er rett rundt hjørnet.

#påske #påskelilje #blomst #påskeferie

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg