Lindafoto – Månedens Foto

Denne måneden deltar jeg på måndens fotokonkurranse som Linda arrangerer på bloggen sin. Månedens tema er macro og da kikket jeg tilbake i arkivet mitt etter noe som passet til temaet. Jeg fant et nærbilde av en rød og hvit tulipan som jeg ble utrolig fornøyd med, så det bildet deltar jeg med. Grunnen til at jeg valgte ut dette bildet var de flotte fargene.

Fotokonkurransen foregår slik: Man melder seg på ved å legge ut et bilde som man har tatt selv innenfor temaet og publiserer bidraget på sin egen blogg. Linda vil etter tidsfristen, lage et innlegg på bloggen sin med alle bidrag, anonymisert og får leserne sine til å stemme på hvilket bilde som skal gå videre etter første avstemning. I andre avstemning tar hun de tre bildene med flest stemmer som leserne igjen skal stemme på. Det er den med flest stemmer på bildet sitt som vinner!

#fotokonkurranse #foto #konkurranse

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg