New shoes from Nike

Jeg har vært på shopping i dag! På XXL kjøpte jeg et par nye sko med merke Nike. Sko har jeg sett på en god stund i butikkene, og nå var det jammen på tide å gå til innkjøp av nye sko – mine gamle Nike sko begynner å bli litt slitt! Jeg lette etter størrelse 39, men fant ingen. Det var bare store størrelser igjen. En dame som ønsket å bytte sine sko, hadde den størrelsen jeg var på jakt etter da hun hørte at jeg skulle ha 39. Hun tok kontakt med meg og sa at skoene hun hadde med seg, skulle i retur – og da kunne jeg få dem. Hun skulle bare først gå til kassa og levere dem og et øyeblikk senere kom de til pallen og jeg kunne endelig prøve skoene som satt perfekt.

Dette er noen gode sko som passer til fritidsbruk og lett trening! Det viktigste for meg når jeg velger sko, er at de må ha riktig god passform og komfortabel å gå med. Alle føtter er ikke like. Derfor prøver jeg alltid sko i butikken før jeg kjøper. Ellers kan det ende opp med stygge gnagsår og føtter som føler ubehag, og det er ikke bra!

#sko #innkjøp #mote #fottøy

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg