Street art, kirsebærtrær og byvandring

I dag er det så varmt i lufta at det bare må nytes. 20 grader i en maidag er det perfekte sommerværet. Himmelen er nesten skyfri og sola gjør oss glade. Jeg tok buss ned til byen og vandret gjennom KRSBY halve ettermiddagen. Strekningen jeg gikk startet fra Gartnerløkka, Wergelandsparken, Rådhusgata og til slutt Tresse. Det er alltid så mye å se i byen, og når det er så fint vær, er det ekstra motiverende å komme seg ut av huset. Kameraet må være med!

Gatekunsten “The Butterfly Effect” står snart ferdig på betongundergangen på Gartnerløkka. Har dere sett noe så fint og fargerikt? Slik så det ut for noen dager siden: #1 og #2. Nå ser det sånn ut:

Etter å ha vært der, gikk jeg videre til Wergelandsparken. Der var det plantet mange tulipaner som nå står i full blomst.

I Rådhusgata kunne jeg se mange utrolig fine hvite og rosa kirsebærtrær. Synd at de skal bli gravd opp fordi det skal bli ny sykkelvei og nytt vann- og avløpsanlegg.

Siste sted jeg vandret til, var i Tresse. Her var det satt opp masse kunst og skulpturer som barn har designet fra “Barnas skulpturpark”.

#kvadraturen #kristiansand #graffiti #gatekunst #streetart #tresse #wergelandsparken #gartnerløkka #foto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg