Ta med deg Det Nye ut i sommer

Reklame | Det Nye

I sommer liker jeg å sitte ute i skyggen og koble av alt som har med internett å gjøre. Jeg kan sitte og lese flere timer i strekk i et inspirerende magasin for å ha noe å gjøre og for å få tiden til å gå. Magasinet jeg elsker å lese er Det Nye, og i bladet finner jeg om mote, skjønnhet, interiør, trening og kosthold. Det finnes masse spennende reportasjer og noen ganger legges det fokus på usminket og uretusjerte bilder av unge kvinner. Jeg digger at skjønnhet er vakkert uten “filteret”, for det gir folk med lite selvtillit bedre selvtillit når de presenterer det tydelig frem i magasinet.

Jeg vil anbefale Det Nye til alle mine lesere, for akkurat nå kjører de et tilbudsabonnement – få 8 utgaver til 279,-. Trykk HER for å komme til tilbudet. Velger du å bli abonnement, vil du også få denne nydelige gaven med på kjøpet: En beige Lycke Crossover veske. Den passer perfekt sammen med sommerantrekket og til fest! Nå kan du ta med deg magasinet Det Nye ut og nyte sola i sommer 🌞

#detnyelycke #reklame #detnye #lycke

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg