P4s Sommerturné – 25 år

I år fyller P4 – Lyden av Norge, 25 år. De er på sommerturné, det vil si de tre første ukene i juli hvert år besøker de 16 byer. De skal holde bursdagsfest med gavedryss og morsomme aktiviteter for hele familien. I dag var P4 på plass ved Øvre Torv i Kristiansand.

PROGRAM:
12:00-15:00: Arrangementsområdet åpnes for publikum.
13.00-15.00: Live radiosending med Michael Andreassen.

Jeg skulle ønske jeg hadde vært der, men måtte jobbe i hele denne uken, så i år ble jeg dessverre ikke med på feiringen. Mamma var der, så jeg ba henne ta noen bilder derfra slik at jeg kunne se stemningsrapporten. Det så kjempegøy ut! Noen av aktivitetene var papirflykonkurranse, stolleken, lage smykker, sparke fotball i målet, spørsmål der man kun måtte velge ja/nei, spille minigolf, snurre lykkehjul og forskerfabrikken med morsomme oppgaver som man kunne prøve seg på.

#kristiansand #P4 #musikk #sommerturne #sommer #torvet #byen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg