Mine nye briller

Forrige uke la jeg merke til på brillebutikken, 2 for 1 på alle briller. I tillegg var det tilbud på synsundersøkelse til halv pris. Jeg benyttet muligheten og bestilte en synsundersøkelse og rett etterpå kjøpte jeg meg to nye briller. Fikk de ikke med en gang siden de måtte lages, så leveringstiden var ca. en uke og i går har jeg endelig fått hentet brillene!

Var de ikke fine? De var utrolig stilige. Jeg valgte en vanlig brille og en solbrille med styrke. Slik ser jeg ut med brillene på:

De gamle brillene passer fremdeles godt, men jeg føler de er så firkantet og kjedelige. Det var min første brille. Synet har også endret seg litt siden da, så nå går jeg med de nye og må bli vant til dem.

#briller #solbriller #syn #øyner

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg