Dette skal aldri skje igjen

Etter en lang sommerferie kan det være godt å vende tilbake til hverdagen slik den er. De fleste dagene i sommerferien våknet jeg til rundt kl. 9-10. Nå må jeg vende meg til å våkne enda tidligere, og da mener jeg å stå opp rundt kl. 6-8. Når man har registrert seg som vikar på en side, kan man når som helst få tilbud om å jobbe, helt plutselig. Man vet aldri, så fort mobilen ringer, må man alltid være forberedt 🙂

Licensed from: Free-Photos pixabay.com

I dag ble jeg faktisk oppringt og spurt om å jobbe som vikar på kort varsel fordi de trengte noen der asap. Det er veldig fint at jeg får muligheten til det, da får jeg mer jobberfaring og i tillegg tjene noe slik at jeg kan spare til hva jeg ønsker meg. Jeg hadde egentlig ikke gjort meg klar og pakket sekken. Grunnen til at sekken ikke var pakket, var fordi jeg hadde tatt ut alt i sekken for en innvendig vask i sommerferien, så ingenting var i den. Flaks for at jeg stod opp litt før, så hadde tid til å stelle meg. Jeg fikk telefonen da jeg satt og spiste frokost, men jeg rakk bare å få i meg en skive og et glass melk. De neste 15 minuttene var det hurry up for å pusse tennene, lage niste, ta vann i en drikkeflaske og finne frem regntøy. Kom frem i tide, raskt og startet rett på.

Licensed from: Pexels pixabay.com

Hele dagen var jeg også veldig småstressa, jobbet kjemperaskt og tenkte mye på hvordan skal jeg skulle rekke å bestille de gratis billettene til Dyreparken. Det var jo begrenset antall billetter, og får jeg ikke bestilt de, blir det nok ikke Dyreparken i år. Billettsalget åpnet kl. 10, så det rakk jeg ikke å bestille før jeg kom hjem i 17-tiden. Heldigvis var jeg rask nok, så fikk bestilt de billettene. Yey, da blir det Dyreparken i år også!

#dyreparken #jobb #hverdag #personlig

2 kommentarer
    1. Skjønner at det må være stress ja, men som du sier er det heldigvis positive sider med det og <3 Så bra at du rakk å bestille billettene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg