Gatekunst overalt i Berlin

Da jeg var i Berlin i sommerferien, så jeg masse gatekunst på bygninger og betongvegger. Må si det var kjempefine og inspirerende kunstverk i det offentlige. Jeg har aldri sett noe så detaljert og vakkert. Kunstnere har brukt masse tid og tålmodighet på dette som får folk til å stoppe opp og tar bilder (deriblant meg som turist). Jeg har ikke fått vist dere alle bildene av gatekunsten, men her kommer noen av dem. 

Har du tenkt å reise til Berlin, ikke glem å legge merke til gatekunsten der!

#graffiti #gatekunst #kunst #streetart #berlin #tyskland

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg