“Knud” skapte store ødeleggelser

Det tryggeste i dag, var å holde seg innendørs når ekstremværet som har fått navnet “Knud”, herjet fritt vilt der ute. Mange barnehager, skoler og SFO har derfor valgt å ha en ren innedag, og noen ble hentet tidligere. Som skrevet i nyhetene, ble foreldre og foresatte oppfordret til å hente barna sine før kl. 15:00-16:00, noe de fleste gjorde. Ettersom tiden gikk, og stormen bare fortsatte, falt et av mange trær i barnehagen jeg jobbet hos i dag. Det har vært masse nedbør og storm (opptil 35-45 m/s). 

På vei hjem kom jeg over noen andre trær som hadde falt, så dette uværet har gjort mye skader. Er det trygt å gå ut? Jeg kom meg heldigvis trygt hjem i 16-tiden, så det er jeg veldig glad for. Å være hjemme er best akkurat nå.

Et tre i veikanten, tatt fra der jeg bor.

Et bilde som jeg tok på farten da jeg satt på bussen. Ved Rutebilstasjonen i Kristiansand har dette store tre veltet.

#knud #storm #nedbør #været #uvær #natur

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg