Helt hekta på denne serien

Jeg har begynt å følge med på “Bloggerne”! Det er et TV-program som sendes på TV 2 Livsstil. I høst har de kommet til sesong 9, og jeg som ikke har sett alle sesongene sliter med å finne tilbake til de sesongene jeg ikke har sett, så jeg får starte med sesongen som sendes nå.

I serien “Bloggerne”, følger vi noen av Norges største bloggere og influencere: Caroline, Stina, Julianne, Kristine, Anne Brith og Anniken. De har alle store drømmer og ønsker om å dele. Som seere får vi et innblikk i livene deres og vi blir også bedre kjent med dem gjennom det de forteller foran og bak kamera.

Etter å ha sett noen episoder, synes jeg de har et veldig spennende liv alle sammen. Det er så gøy å følge med. Selvsagt har de forskjellige liv, men de har også alle blogging til felles. I kveld skal jeg se en ny episode av “Bloggerne”, kl. 21:30 på TV 2 Livsstil.

– Følger du med på “Bloggerne”?

#bloggerne #tv #serie #tvserie #tv2 #influencer #toppblogger #blogg #blogging

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg