22 år, allerede?!

I dag er det min bursdag. Jeg fyller 22 år 10. oktober! Tiden går så utrolig fort, og plutselig kan jeg ikke se for meg å bli et år eldre. Ikke lenger er jeg 21, men 22. Jeg henger nesten ikke med, for jeg kan ikke tro det. Noe sier meg at denne dagen kommer til å bli en veldig flott dag og været er på min side. SOL, det liker jeg. Siden jeg skal jobbe i dag blir bursdagsfeiringen satt til i kveld. Øyeblikket skal vi forevige ved hjelp av kamera, slik at vi har noe å se tilbake på.

Jeg har fått en del gratulasjoner, så tusen takk til alle som har sendt meg. Det setter jeg så stor pris på!

#bursdag #bursdagsfeiring #22 #år #personlig

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg