3 stilige lommebøker + rabattkode

Reklame | iDeal of Sweden

I går var postkassen helt stappfull! Det har aldri skjedd før, noe jeg er veldig overrasket over. Så stappfull den var, måtte deler av pakken bli plukket ut før hele pakken kunne komme ut. Pakken var fra iDeal of Sweden som jeg hadde bestilt for noen uker siden og inneholdt 3 fantastiske lommebøker/clutcher i lysegrå, rosa og mørkeblå. Klarte egentlig ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg ville ha, så da ble det samme type lommebok/clutch-design i forskjellige farger.

Chelsea Wristlet Saffiano     Light Grey    Pink    Navy
(foreløpig utsolgt, lignende finnes i fløyel)

Jeg liker at den er kompakt og funksjonell når den kan brukes som lommebok om dagen og som en clutch om natten. Det følger med en stropp som er avtakbar og den har nok med god plass: 8 kortlommer og 2 større lommer for penger. Mobilen er det også plass til, så den kan brukes som en liten veske på i hverdagen eller på fest.

Se videoen under og bli inspirert:

Til slutt vil jeg gi dere en rabattkode: Koden SANTA50 gir dere -50% på alt i nettbutikken til iDeal of Sweden. Koden er gyldig frem til 31. desember. Et tips: Har du tenkt til å bestille julegavene på nett, begynn nå så er det sikkert at julegavene kommer i hus før jul!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg