8 timer på julekalendere 2019 + premier

Reklame |

I fjor, hver dag i desember, deltok jeg i mange julekalendere på nett. Jeg ble overrasket over at jeg i det hele tatt vant noe etter å lagt så mye arbeid i hver luke. Brukte vel rundt 8 timer til sammen på kalendere (20 minutter hver dag x 24 dager = 480 minutter = 8 timer). Det er så vanvittig når jeg legger sammen de tallene, haha! Sier meg fornøyd, da jeg vant i hvert fall noe:

Bokpakke fra Bokklubben:

Min ulydige mor//Stress og korleis leve med det//Gode varsler

Et gavekort fra Ringo med verdi 500,-

Har du vunnet noe i julekalendere i 2019?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg