Aktivitetsarmbåndet som holder kontroll på hvor mye du beveger deg!

Reklame | Cykelkraft

I samarbeid med Cykelkraft har jeg fått muligheten til å velge ut et produkt fra deres nettside. Cykelkraft har et stort utvalg av nye ferdigmonterte sykler og sykkeltilbehør. Produktet jeg har bestilt er Garmin Vivofit 3, et aktivitetsarmbånd som holder kontroll på hvor mye jeg beveger meg. Den viser antall skritt jeg går, hvor mange kalorier jeg forbrenner, hvor langt jeg går og hvor mange minutter med trening i løpet av en dag.

Aktivitetsmåler Garmin Vivofit 3 Regular svart HER
Finnes også i hvit HER

Garmin Vivofit 3 har Bluetooth og kan kobles til Garmin Connect (gratis app) på smarttelefonen. Jeg lagde meg en ny bruker og nå kan jeg få en statistikk med bilder og grafer over hva jeg har oppnådd fra dag til dag!

Det beste med aktivitetsarmbåndet er at den er vanntett ned til 50 meter (du kan med andre ord ha den på i all slags vær). Den har også Garmin Move IQ som vil kjenne igjen aktivitetene du gjør: Gåing, løping, sykling eller svømming. Hvis du er i for lite aktivitet, vil armbåndet gi fra seg en liten pipelyd etter en time uten bevegelse for å minne deg på “nå er det på tide å bevege deg”, og et rødt symbol vil lyse opp på displayet. Symbolet bygger seg opp hvert 15. minutt fra det blir synlig. Det går vekk når du har beveget deg et par minutter igjen. Garmin Vivofit 3 er dessuten veldig behagelig å ha på, er liten og batteritiden er ikke til å klage over: 1 års batterilevetid!

– Har du et aktivitetsarmbånd?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg