Arcadia

Det var godt med en ettermiddags spasertur i byen, selv i regnvær. Har blitt så glad i å være ute i det siste da jeg føler meg mer fri. Å følge med på cruiseanløp på Port of Kristiansand er så spennende! Hver gang kommer et nytt cruiseskip med flere tusen turister ombord. I dag ankom Arcadia.

Cruiseskipet Arcadia fotografert ved Kai 10, 17.08.19

Det skulle egentlig seile avgårde kl. 17:00, men på grunn av dårlig vær og masse vind, var avgangen forsinket til rundt kl. 19:15. Regnet ikke med at det skulle dra så sent! Jeg måtte rekke hjem til middag, så denne gangen ble det derfor kun et baksidebilde av skipet. Skulle ønske fremsiden av skipet hadde vendt mot meg så jeg kunne ta et bilde av det, men neste gang Arcadia legger til kai er 4. september.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg