Årets største handelens dag

I dag er det HANDELENS DAG i Kvadraturen, Kristiansand! Årets største handledag i sentrum faller på den første torsdagen i juli hvert år. De to siste årene under pandemien har handelens dag vært forlenget over 2 og 3 dager. Det var for å få folk til å spre seg og unngå at alle gikk oppi hverandre og reglene for smittevern og avstand. I år er den tradisjonelle handelens dag tilbake og den foregår kun i en dag, 7. juli.

Noen butikker hadde flyttet ut på gata – her i Kirkegata.

Butikkene holdt åpent fra kl. 7 – 19, jeg dro på shopping etter jobb for å se om det var noen gode tilbud på klær. Handelens dag er en dag man egentlig bør unngå å gjøre spontane kjøp, og det er lett å bli fristet til å kjøpe ting man egentlig ikke trenger fordi det er nedsatt i pris/på tilbud. Jeg tenker meg godt om før jeg kjøper.

Dette kjøpte jeg (alt på Match):

Bucket hatt – Redford (kan vrenges og brukes begge sider) og T-skjorter – La Vite.

Vindtett og vannavstøtende fritidsjakke – Jean Paul. Farge: Sky Captain Blue. Kjøpte dagen før handelens dag.

Det var veldig mange folk som tok seg en tur til byen denne dagen. Alle ute på shopping og på jakt etter de beste tilbudene.

– Kjøpte du noe under handelens dag?

Les også:

Årets travleste Handelens dag(er)
Innkjøp fra handelens dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg