Autumn Winter ‘22 + rabattkode!

Reklame | iDeal of Sweden

Nå har iDeal of Sweden kommet ut med en ny kolleksjon, Autumn Winter ‘22. Om du ikke har sett den nyeste kolleksjonen, ikke glem å sjekke den ut!

Kolleksjonen kombinerer mote og funksjon for å skape elementer som passer for din livsstil, og alle de spontane øyeblikkene i mellom. Inspirert av byboernes nyvunne kjærlighet til naturen, nytte-chic og skjønnheten i uventede sammenstøt, inviterer denne kolleksjonen deg til å uttrykke deg selv. Vær dristig, leken og unik!

Rabattkode:

Nå får du 15% rabatt på alle produkter hos iDeal of Sweden ved å bruke rabattkoden min ZHANG.


Jeg har bestilt meg hjem dette flotte lommebokdekselet fra iDeal of Sweden, som jeg vil vise frem. De har så mye fint der!

Lommebokdeksel Cassette Clutch i Black Croco

Jeg synes lommebokdekselet med croco-finish var veldig stilig og elegant. Dekselet inni som følger med kan tas av da det er en del av Accessories of Attraction (iDeal of Sweden’s magnetisk kompatible produkter). Innsiden har et mykt mikrofiberfôr og det er plass opptil to kort i hvert kortspor. Det følger med en flyttbar håndleddstropp. Med gullfarget klips gjør det enkelt å endre håndleddsstropp eller til en veskestropp slik at det ser ut som en miniveske når man har den over skulderen. Passer til hverdag og til fest!

Husk å bruke rabattkoden min ZHANG for å få 15% rabatt på alle produkter hos iDeal of Sweden!

Trykk for å komme til iDeal of Sweden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg