Back to reality | Rabattkode på iDeal of Sweden

Reklame | iDeal of Sweden

Jeg må komme med en innrømmelse, og det er at jeg må bli flinkere til å drikke mer vann utenom måltidene. Engangsvannflaske har jeg ofte med meg når jeg skal ut, men allikevel husker jeg ikke å drikke nok. Tenk hvor mye vi voksne minner barn om å drikke nok, glemmer vi også noen ganger selv å gjøre det. Vann er den beste tørstedrikken. Hvor mye væske vi skal drikke om dagen, er anbefalingen 2 – 2 1⁄2 liter.

For å gjøre noe med saken, har jeg bestilt meg en av flaskene på iDeal of Sweden, Floral Romance. Flasken har stilig blomsterdesign og er gjenbrukbar – det mye kulere å gå rundt med de enn med plastflasker ment for engangsbruk. iDeal of Sweden x Glacial flaskene rommer 400 ml og holder godt på både kjølige drikker i 24 timer og varme drikker i 12 timer. Perfekt å ha favorittdrikken din oppi on the go.

IDEAL x GLACIAL Bottle Floral Romance

Ved å bruke rabattkoden min ZHANG15, får du 15% rabatt på hele iDeal of Sweden (t.o.m 31.08). Rabattkoden kommer godt med nå som iDeal of Sweden har lansert en ny kolleksjon: Active Collection. Ikke glem å sjekke ut hjemmesiden deres, du finner garantert noe fint som mobildeksler, mobiltilbehør, airpods-deksler, ladere, vesker og accessories.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg