Besøk på hagesenter og nye planter

Etter lunsjen på Egon var jeg inne på Plantasjen. Planen var å hente to rosebuketter. En til meg og en til mor da vi begge har bursdag. Det ble ingen rosebuketter, men fikk tilbud om en tilsvarende vare, mini Orkidéplanter. Ja takk!

Slenger med et bilde av det første jeg så da jeg gikk inn på hagesenteret: Gresskar til Halloween!

Croissant og kaffe hentet på 7-Eleven.

Da jeg kom hjem, ble det photoshoot for de nye plantene. Høstkaktusen kjøpte jeg i går. Blomstene har begynt å åpne seg!

Tok av papiret på Orkidéene og tok på aluminiumsfolie som potteskjuler. Har ikke så små potter til disse, men kult ble det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg