Beste turen på lenge

I helgen reiste jeg, mamma og brødrene mine til hovedstaden. Vi dro på fredag 24. juli og kom hjem igjen på søndag 26. juli. Til og fra Oslo tok vi buss, booket oss inn på et hotell midt i Karl Johans gate og hadde et kjempefint opphold. Dette må ha vært den beste turen på lenge! Å se Oslo for første gang (jeg har ikke vært der før) var i seg selv en stor og spennende opplevelse. 3 dager var en kort tur, men likevel verdt besøket da vi fikk se store deler av Oslo. Takket være en flink guide som tilbrakte hele dagen sammen med oss og viste vei. Det var byvandring/sightseeing, og hun tok oss med til menigheten der vi fikk møte og bli bedre kjent med jevnaldrende på vår alder. Med andre ord har vi fått nye venner som snakker det samme språket som oss (morsmål) og de fleste er fra samme kultur. How nice, en slik menighet har vi ikke i Kristiansand!

Jeg trengte litt tid til å “lande” etter disse dagene, derfor tok jeg noen dager fri fra bloggen. Dagene har bare gått i ett! Det kommer til bli masse oppdateringer etter Osloturen, så følg med. Det blir ikke den første og siste turen for å si det sånn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg