Bestilt mine første PopSockets!

For noen måneder siden vant jeg et gavekort som kan brukes på PopSockets – en konkurranse som Isalicious holdt på sin Instagram. Jeg har fått bestilt meg hjem noen favoritter!

PopSockets er en liten dings (et grep) som du fester bak på telefonen eller dekselet. Da blir det enklere å holde telefonen med en hånd for eksempel når du skal ta en selfie. De fungerer også som et praktisk stativ så du kan se på videoer. PopSockets kan trykkes lett sammen når de ikke er i bruk. Det er mange motiver å velge mellom. Visste du at du kan også velge å designe/lage ditt eget bilde på?

PopSockets jeg har bestilt:

Genuine Rose Quartz   |   PopChain Premium Chromatic   |   Enamel Wild Flowers

Genuine Rose Quartz:

Denne er laget av ekte vare – rent og rosa. Rosenkvarts er kjent som selvkjærlighetens stein. Og selvkjærlighet er den viktigste typen kjærlighet. Jeg elsker den rosa fargen!

 

PopChain Premium Chromatic:

Denne er dessverre utsolgt, men den finnes i andre lignende design. PopChain fungerer som en nøkkelring der du kan feste to av dine favoritt PopSockets topper på hver sin side. Du kan enkelt bytte ut disse mens du er på farten for å matche humøret ditt.

 

Enamel Wild Flowers: 

Blomster er vakre, det samme er PopGrips med emalje. Men bare en av disse overlever uten å visne. Disse evigvarende blomstene er så nydelige i gulldetaljer.

– Har du eller bruker du PopSockets?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg