Bildedryss av min nye PC

Si hallo til nye HP Pavilion x360! Jeg var usikker på om jeg skulle skaffe meg en Macbook eller Windows PC, men valget falt på Windows som jeg er så vant med å bruke. Denne PC-en har jeg holdt øye med lenge, og på lørdag bestemte jeg meg for å kjøpe den. Jeg har drøyet med å åpne pakken en dag senere (i går), da jeg hadde tid til filming og unboxing.

Som det ligger i navnet HP Pavilion x360, kan skjermen på 14” roteres 360 grader rundt. Da kan det brukes som et nettbrett eller stående til presentasjon eller til å se film. Typisk med 2-i-1 PC-er er at de fungerer som nettbrett når skjermen vippes opp. I tillegg er den touch, så det er et stort pluss!

Til og med tastaturet har bakgrunnslys. Det blir ingen problem å se tastene når rommet er mørkt.

Lyden spilles fra B&O, den har Intel Core i5 og fantastiske 256 GB. Den kommer til å brukes mye fremover til bilde- og videoredigering, se på serier og filmer og surfe på internett.

Hva synes du om PC-en?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg