Black Weekend innkjøp

Da var årets største handledag Black Friday over for i år. De siste årene har jeg ikke hatt så lyst å handle på selveste Black Friday fordi det pleier å være masse folk og lang kø til kassa. I år er det ekstra viktig å tenke på å unngå store folkemengder og sprite hendene hver gang man går inn i en butikk. Det er positivt at mange butikker kjører Black Week tilbud hele uken i stedet for kun en dag, både på nett og i fysiske butikker.

På lørdag tok jeg en shoppingstur på Sørlandsparken og Sørlandssenteret. Da var det færre folk og ikke så mye rush. Jeg kjøpte bare det jeg hadde planlagt + noen julegaver. Det er viktig å planlegge på forhånd hva man skal kjøpe og unngå å kjøpe ting som man ikke trenger bare fordi det er nedsatt på tilbud.

Jeg pleier å kjøpe en Flax Julekalender hvert år. Gøy å skrape luker og se om det ligger store premier bak lukene (om man er heldig).

Netgear WiFi USB-adapter til gamle skole PC-en. Den enkleste måten var å kjøpe et slikt nettverkskort i USB for å få tilgang til WiFi igjen og raskere trådløs nettilkobling. Et tips: Hvis du har en eldre PC og vil at den skal bli raskere.

En stor julegave. Fikk dessverre ikke kjøpt det kombiskapet (kjøleskap/fryser) på tilbud, de var helt tomme i butikken og på hovedlageret …

Haha, en oppblåsbart snømann på Power som sier B-R-R-R.

Var også på Outland, de har så mye fint! Denne plushfiguren av Galarian Form Corsola synes jeg var så skjønn (selv om den ser ut som et spøkelse)!

Ellers hadde mange av butikkene allerede pyntet til jul, som gir de fleste av oss en dose julestemning.

– Har du handlet julegaver under Black Week?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg