Blomstrende trær i Auglandsbukta

En rekke med store rosa japanske kirsebærtrær var å se langs Auglandsbukta i begynnelsen av mai. Jeg følger mye med på Instagram nå for tiden, for å få med meg hva som skjer i min by, Kristiansand. Da jeg så at noen hadde knipset et bilde av disse kirsebærtrærne, fant jeg ut at jeg måtte bare ta en tur dit og se. Bildene ble tatt 5. mai.

Auglandsbukta ligger i bydelen Vågsbygd, og du kan ta bussene M1 mot Flekkerøy eller M2 mot Voiebyen. Holdeplassen du skal gå av heter selvfølgelig Auglandsbukta. Du vil se en båtplass og Esso bensinstasjon i området.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg