Brev fra advokat

I juli fikk jeg vite at et influencerbyrå som jeg er i samarbeid/affiliate marketing med, har gått konkurs på grunn av den omfattende verdenspandemien vi er i, også økonomisk. Vi bloggere/influencere ble bedt om å sende et konkurskrav for å kreve utbetaling av det vi hadde tjent (over minste beløp). For noen måneder siden sendte jeg et konkurskrav og siden det har jeg ikke gjort så mye enn å vente på mailer og brev (får håpe på det beste).

I dag fikk jeg et brev i postkassen fra et svensk advokatbyrå. Dokumentet stod på engelsk og var på hele 10 sider. Nesten litt vanskelig å forstå, men det så ut som at man skulle fylle inn mer informasjon.

Til deg som er blogger/influencer: Har du også fått dette brevet og skjønte du noe av det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg