Burger King og ny bærplante

I dag har jeg vært på Avenyen og Sørlandssenteret. Først ble det en tur innom Biltema for å kjøpe nye sykkeldekk til en sykkel som snart har slitte dekk. På Elkjøp Megastore kikket jeg på kamera og andre ting på tilbud. Er på jakt etter et nytt kamera da jeg vil oppgradere mitt “gamle”. Rett etter gikk jeg til Jula og Jysk, og så etter parasollfot uten å finne en favoritt. Vi hadde før en hvit parasollfot i plast og bunnen fikk lekkasje etter mange års bruk. Vet ikke om det var slitasje eller om det var kvaliteten som var dårlig.

Til lunsj bestilte jeg en Whopper meny på Burger King Sørlandssenteret (hadde gavekort, så ville bruke det opp): En Whopper (burger) med cheese, pommes frites og en brus. Kjempegodt!

På Coop Obs! kjøpte jeg denne flotte jordbærplanten på tilbud: 50,-. Litt vissen, men har mange blomster. Det betyr at det vil komme masse jordbær i løpet av sommeren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg