Bursdagen min

I dag er det ikke en hvilken som helst dag. 10. oktober er bursdagen min, og jeg fyller 24 år! Jeg vil takke alle som har sendt meg gratulasjoner, det betyr så mye!

Dagen i dag har virkelig sust avgårde. Jeg leverte inn PC-en til reparasjon, hentet roser på Plantasjen (alle som har bursdag får, meld inn i kundeklubben), kost meg med “Skal vi danse” på TV og feiret bursdagen min enkelt med en god hjemmelaget gulrotkake pyntet med Freia M Peanøtt.

Koselig at Plantasjen har fått inn julevarer allerede i oktober. Se, en utstilling av mange forskjellige julenisser!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg