Butikken tømmes for varer, vi handler raskt!

I disse koronatider tømmes dagligvarebutikken(e) kjapt for varer. Mat er noe vi alle trenger. Det som går først tomt er fryst/forseglet/fersk mat som kjøtt, fisk, pizza. Og melk. Fikk ikke kjøpt maten jeg skulle ha, men noe fikk jeg kjøpt. Bare se synet av de tomme butikkhyllene skremmer meg litt. Hva om Norge en dag går tom for mat, hva gjør vi da? Håper ikke det skjer!

Se videoen HER på min TikTok.

Fryst-delen er tom for matvarer. Bare noen pakker med pizza igjen litt lenger borte.

Ved ketchup, eddik, dressing og grønnsakshermetikk-delen.

Frokost-delen.

Neida, alle hjelper å tømme butikken. Alle varer er nedsatt 30% fordi de skal pusse opp butikken. I morgen blir det enda billigere med alle varer nedsatt 50%. Da tror jeg hele butikken blir tømt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg