Dagen etter stikket

Nå har det gått to dager siden jeg tok første Moderna-vaksinedose. Det var ikke vondt å få stikket sammenlignet med å ta en blodprøve. En dag etter stikket fikk jeg virkelig kjent på bivirkningene som smerter og hevelse på stikkstedet, tretthet, hodepine og frysninger. I går klarte jeg nesten ikke å gjøre noen ting da jeg hadde så vondt i armen, var trøtt og hadde null energi. Lå for det meste i senga og byttet på å hvile og sove ut dagen. Det var lurt, for i dag følte jeg meg mye bedre. Jeg tror det er forskjellig fra person til person. Som regel vil det gå bra etter ett par dager.

Photo by Tim Hüfner on Unsplash

Ifølge Dagbladet får nesten alle bivirkninger etter å ha tatt Moderna-vaksinen, spesielt etter andre dose. Nå er det første dose jeg tok, og jeg er nok ikke alene som får disse bivirkningene. Dere som har tatt vaksinen, kjente dere på noe?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg