Den populære julebrussaften er tilbake!

Endelig har jeg funnet Fun Light Julebrus i butikk! I fjor var det stor engasjement og etterspørsel av julebrussaften “alle” måtte ha. Det tok ikke lang tid før saftflaskene forsvant fra butikkhyllene fordi den var så smakfull. Jeg fikk ikke kjøpt julebrussaften i fjor, men i år har jeg vært på utkikk etter den. Ikke rart det er mange folk som selger saften til skyhøye priser på finn.no, for den er populær og det er ikke lett å få tak i den. Den beste julebrussaften er nok Fun Light sin.

Jeg fant julebrussaften på Spar og Joker. Husk å ikke hamstre for mye!

Designet på flasken gir god julestemning. Det er bilde av en julenisse med hodet i pipa og et fornøyd reinsdyr. Jeg tror folk er enda mer fornøyd når Orkla har mangedoblet produksjonen. Syv ganger så mange saftflasker! Nå blir det masse julebrussaft til folket.

– Har du smakt Fun Light julebrussaft?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg