Dragefestivalen 2019

Søndag 1. september ytterst på Tangen i Kristiansand, fløy store og små drager i vinden. I år falt arrangementene LOS-dagen i Dyreparken og Dragefestivalen 2019 dessverre på samme dato. Etter et besøk i Dyreparken, dro jeg ut til Tangen Ytterst og utforsket litt av Dragefestivalen – lettere sagt: Det som var igjen.

Den største dragen jeg så var den store krepsen! Hadde jeg vært der tidligere på dagen, kunne jeg ha fått med meg når de profesjonelle drageflygere fra Belgia, England, Tyskland og Norge kom med flotte oppvisningsdrager. På den tiden jeg var der, begynte folk så smått å pakke ned dragene sine … Fikk ikke sett begynnelsen, men så bildene som var lagt ut på Facebooksiden til Dragefestivalen Kristiansand.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg