eBay-innkjøp: Solblender

Veldig rart at det ikke følger med en solblender/motlysblender når man kjøper Canon-kamera. Jeg har i det siste vært på utkikk etter en som passer til objektivet. Denne gangen har jeg valgt å handle på eBay da varene der er som oftest veldig billig. Har aldri bestilt noe derfra, men siden jeg var i gang, klikket jeg hjem to ting til: UV Polariseringsfilter og strikkede beskyttelse til kneet. Har ikke fått de tingene enda, men solblenderen mottok jeg i dag, 30/12.

Solblender EW-63C, til EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 III

Den sitter godt på, men var litt vanskelig å få av og på, så måtte slipe for at den skulle sette seg lettere på. Alt i alt synes jeg den var ganske fin, rask levering og produktet ser ut som originalen, men uten Canon-merket. Hadde jeg kjøpt Canons originale solblender, hadde den kostet fra 159,- og oppover. Denne kostet rundt 20,-. Link til produktet finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg