En påskehilsen fra jobben

I går fikk alle ansatte på jobben en påskehilsen hver fra arbeidsgiver. I papirposen lå det påskeliljer, Nidar Favoritter Påske og en takkelapp. Det var veldig koselig å få!

Mange arbeidsgivere sender allerede påskehilsen i løpet av denne uken, da påskeferien starter i neste uke og noen har ferie. Jeg har ikke ferie før 31. mars, så det blir noen arbeidsdager igjen. Noe jeg ser frem til er påskeferien!

Når påskeliljene etter hvert har blomstret ferdig, tar jeg vare på løkene og planter de ut i hagen for at de skal blomstre på nytt. De vil komme opp igjen neste år omtrent rundt påske. Det aller beste med påskeliljen er at den er flerårig, så har du god plass anbefales det å spare på løken! Jeg gleder meg spesielt til å se de andre påskeliljene dukke opp i hagen med sine herlige, gule farger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg