Endelig noe som matcher!

Reklame | Desenio

Nå har det blitt veldig koselig her hjemme med nye plakater fra Desenio. Jeg må innrømme at det var vanskelig å plukke ut de plakatene jeg likte best, siden det er så mange flotte bilder og design å velge mellom. Jeg ønsket noe som matchet og da jeg fikk høre at de hadde fått et nytt verktøy som heter eksempel-byggeveggen HER, gjorde jobben med å velge ut bilder mye lettere. Her er det mulig å sette sammen bilder, rammer og postere for å se ca. hvordan de går sammen med hverandre i virkeligheten. Dette gjør at man kan få et inntrykk av hva som passer i hjemmet!

Desenio er svært opptatt av innredning og design. Bare for å nevne noen av de mange posters og plakater de selger i kategorier: Fotokunst, naturmotiv, grafisk, illustrasjoner, fashion, vintage, personlige posters og kalendere. Man kan også finne spesielle handpicked, collaborations og studio collections posters som er nøye utvalgt av illustratører, fotografer og kunstnere. Plakatene kommer i mange ulike størrelser, som passer til enhver ønsker og smak. I tillegg til posters og plakater, selger Desenio også rammer som passer til alle de stilfulle posters og plakater i nettbutikken deres.


Til stue har jeg valgt ut to matchende plakater med bilder av to kanoer og to båter i størrelsen 50x70cm. Siden jeg hadde rammer fra før, tok jeg i bruk de samme rammene. Jeg synes de passet så godt sammen!

Two Canoes plakat HER    |    Two in the Lake plakat HER


Til rommet mitt har jeg valgt ut to matchende plakater: Westminster Bridge er en vei- og gangbro over Themsen i London. Har aldri vært der, men har så lyst til å besøke London og broen.

Westminster Bridge plakat (studio) HER   |   Westminster Bridge plakat HER

Kobber ramme 30x40cm HER

Her er en eksklusiv rabattkode som du kan bruke på Desenio:

Koden CINDYDES25 gir 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 23. – 25. april (koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters/personlige posters).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg