Ensom i julen | mine julegaver

Håper alle har hatt en fin julefeiring! Det hadde nemlig vi. Jeg er så takknemlig for alt jeg har fått og at jeg har en familie å feire jul sammen med. Juletiden kan være ganske tøff og vanskelig, spesielt for de som er alene og ikke har noen å feire jul med. Sender varme tanker til de. Ingen fortjener å ha det slik, men dessverre er det mange som sliter med ensomhet eller med økonomien som ikke strekker til. Leste på Fædrelandsvennen at frivillige fra Filadelfia i Kristiansand arrangerte julefeiring på Q42 for 120 personer på julekvelden. Andre åpner hjemmet sitt for besøk av fremmede. Det er et fantastisk tiltak der de åpner opp for alle som trenger det!

Under juletreet lå alle julegavene pent pakket inn, som venter på å bli åpnet. Vi tenkte på sitatet “Den største gleden er å gjøre andre glad” da vi kjøpte gavene til hverandre. Se hva vi ga til hverandre!

Tenk å vinne i Flaxlodd da dere. Hovedpremien er 1 million! Brødrene mine fikk de to skrapeloddene, og jeg en stor julekalender. Har filmet en video når jeg skraper den. Holder på med redigeringen, den kommer ut så fort den er ferdig. Det er bare å følge med på YouTube-kanalen min!

Dette fikk jeg: Julestrømpe med masse godteri, marsipangris, Fleurs de Lavande Lavandin (lukter så godt, men aner ikke hva som er inni posen!), Ruby Kisses Jellicious Mouth Watering Gloss – Ice Kiss, smykke av livets tre og sydvest.

Julebakst fra Dampbageriet (til hele familien).

Jeg fikk også “Merry Kissmas” genser og julesokker.

Pappa fikk den aller største julegaven fra oss alle. En oval kulz LED-lampe! LED-lampen kan lyse opp i 16 forskjellige farger og det følger med en ladestasjon slik at den kan lades når den går tom for strøm.

Her er noen av julegavene de andre fikk: Quality Street, periodesystem notatbok, piano kopp, lyslenker, sokker, genser, bamse, bøker, klokke, sko +++ Har ikke tatt bilde av alt, men bare litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg